TerugDownload dit volledige album (Flickr)

1PA Met papa op de fiets en sportdag voor de kleintjes

De papa van lilli op bezoek en sportdag voor de peuters

Toen juf vertelde dat we op woensdag ‘sportdag’ zouden hebben, vertelde Lilli vol trots over haar papa die zo goed kan voetballen. Dat wouden we wel eens zien, en dus kwam Lilli haar papa op dinsdag naar onze klas. Hij had een hele mooie bal mee, in de kleuren van de Belgische vlag. Wel een harde bal hoor!! Hij toonde hoe we zonder met de handen aan de bal te komen konden voetballen… En hoe e’en keeper de ballen uit de goal moet houden. Enkele kapoenen gaven niet op en toonden het beste van zichzelf, wie weet zijn er wel echte voetballertjes in worden bij! Wat een kampioenen hebben wij in onze klas!

Sportdag

Op woensdag was het eindelijk zover, onze sportdag. Alle peuters en kindjes van de eerste kleuterklassen kwamen in sportieve kledij naar school. We deden evenwichtsoefeningen, speelden bowling, klommen en klauteren, speelden met de parachute en deden zelfs aan touwtrekken…

Het was een sportieve voormiddag!

Download dit volledige album (Flickr)